,

השלייה – להזנת האם

השלייה - הזנת האם ברפואה הסינית | מרכז דפנה - הבית לרפואה סינית

לפי המלצת הדולה שלי, לאחר לידת בתי הראשונה, ביקשתי מהמיילדת לשים חתיכה משלייתי בבקבוקון אלכוהול, שהבאתי מראש לבית היולדות.
את הבקבוקון שמרתי במקרר ביתי במשך 3 שבועות, ולאחר מכן, העברתי אותו לבית מרקחת הומאופטי, על מנת להכין מזה רמדי (תרופה הומאופטית).
את הרמדי הונחיתי לשתות מספר טיפות ביום ולתת גם לתינוקת שלי.

חשוב לציין, כי תרופה הומאופטית אינה מכילה חומרים כלשהם, אלא רק את התדר האנרגטי של החומר. זה שונה למדי מההרבולוגיה הסינית, לפיה, יש לשתות את מיצוי הצמחים, עם כל החומרים שהם מכילים.

לפי הרפואה הסינית, חשוב לשתות מרקחת המכילה שליית אדם מיובשת לאחר לידה.

השלייה מכילה את כל החומרים החשובים שהאם מאבדת בלידה. היא מחזקת צ'י (אנרגיה) ודם ועוזרת בייצור חלב אם. היא יעילה גם למצבים אחרים, כמו: חוסר פוריות, אימפוטנציה, ליבידו נמוך, כאב גב תחתון וגם לבעיות גדילה והתפתחות בילדים.
בסינית, מרכיב זה נקרא ZI HE CHE, ופירושו: "כלי רכב (של) הנהר הסגול". עדיף להשתמש בשלייה של מבכירה (אישה שעברה לידה ראשונה) בריאה. את השלייה שוטפים היטב במים ומרוקנים אותה לחלוטין מדם. לאחר הניקוי, השלייה עוברת תהליך אידוי וייבוש. ניתן לבשל אותה במרקחת ולשתות את הנוזל וניתן לטחון אותה ולשתות את האבקה.

באחד המחקרים שנעשו על השלייה, נתנו אותה ל- 57 נשים לאחר לידה, שסבלו מייצור מועט של חלב אם. 48 נשים דיווחו על עלייה משמעותית בייצור חלב אם תוך 4 ימים ושאר הנשים דיווחו על עלייה משמעותית בייצור החלב תוך 7 ימים.

כיום, אפשר למצוא בסין ובמערב (בעיקר בארה"ב ובאירופה) קפסולות המכילות אבקה של שלייה מיובשת לחיזוק האם לאחר לידה. צריכת קפסולות אלו במערב נעשתה לנפוצה ביותר בשנים האחרונות. בארץ, מרכיב זה אינו עבר רגולציה של משרד הבריאות, על כן, לא ניתן למצוא אותו בחנויות/מפעלים לייצור פורמולות מצמחי מרפא סיניים.
(מידע זה אינו מהווה התוויה רפואית)

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
אתה מוזמן לתרום!

כתיבת תגובה